با سلام
این قسمت از سایت مختص اعلام قوانین میباشد و محتوای آن ملاک نحوه مدیریت و برخورد با کاربران و کسانی که از خدمات گروه فناوری اطلاعات دیتابیت استفاده میکنند خواهد بود. محتوای این بخش ممکن است به مرور زمان و یا در شرایط خاص بروز رسانی شود ، لذا آگاهی از جدید ترین محتوای این بخش وظیفه شما بعنوان کاربر این سایت میباشد .
از انجا که دیتابیت ملاک خود را کیفیت و برتری همه کاربران و یکسان بود انان قرار داده است در نتیجه کاربران عزیزی که یکی از بند های قانون زیر را رعایت نکنند سایت انان مسدود(Suspended) یا ارائه خدمات به آنان متوقف خواهد شد جهت باز شدن سایت یا ارائه دوباره خدمات می بایست با واحد مدیریت سرورمورد نظر خود یا واحد پشتیبانی وبسایت مکاتبه نمایید.
فصل یکم قوانین مربوط به سایت ها
مبحث یکم قوانین مربوط به محتوای سایت ها
ماده (1) در صورتی که محتوای سایت مورد نظر مخالف با موضوع ماده 21 قانون جرايم رايانه اي ایران باشد که شامل
الف ) محتوای علیه عفت و اخلاق عمومی
ب) محتوای علیه مقدسات اسلامی
ج) محتوای علیه امنیت وآسایش عمومی
د) محتوای علیه مقامات ونهادهای دولتی و عمومی
ه ) محتوایی که برای ارتکاب جرایم رایانه ای به کار می رود
ز) محتوای مجرمانه مربوط به امور سمعی و بصری و مالکیت معنوی
و ) محتوایی که تحریک،ترغیب ،یا دعوت به ارتکاب جرم می کند( محتوای مرتبط با سایرجرایم)
باشد سایت مسدود (Suspended) و ارائه خدمات متوقف خواهد شد جهت باز شدن سایت یا ارائه دوباره خدمات می بایست با واحد مدیریت سرورمورد نظر خود یا واحد پشتیبانی وبسایت مکاتبه نمایید.
ماده (2) در صورتی که درخواست مسدود سازی و یا ارسال اطلاعات هاست مورد نظر از سوی مقامات رسمی کشور وزارت محترم دادگستری جمهوری اسلامی ایران،سازمان جرایم رایانه ای و سازمان های مرتبط درخواست شود کلیه اطلاعات هاست مذکور تسلیم میشود و سایت بنا به درخواست انان مسدود خواهد شد.
مبحث دوم قوانین مربوط به فعالیت های سایت ها
ماده (1) در صورتی که سایت مورد نظر به ارسال ایمیل گروهی و یا انتقال اطلاعات بین سروری بپردازد سایت و ارائه خدمات متوقف خواهد شد.
ماده (2) در صورتی که سایت مورد نظر به دلیل حملات مخرب از جمله ddos و… دارا باشد وبسایت دیتابیت به منظور حفظ کیفیت دیگر مشترکان میتواند سایت مورد نظر را مسدود نمایند و مدیر آن نسبت به انتقال آن از سرور اقدام نماید.
مبحث سوم قوانین مربوط به فعالیت های مالی کاربران و مشتریان وبسایت
ماده (1) مشتریان گرامی که نسبت به افزایش اعتبار خود به هر صورت انلاین و… اقدام میکنند امکان ارسال درخواست عودت هزینه شارژ شده را ندارند و تنها قادر به خرید با اعتبار هستند
ماده (2) عودت وجه تنها و تنها در صورت وجود یکی از دلایل زیر انجام میشود
1- خرابی سرویس میزبانی وب و قادر نبودن تیم پشتیبانی به حل مشکل بعد از 7 روز
2- تمایل نداشتن به میزبانی و فروش محصول به شخص مذکور
مبحث سوم قوانین مربوط مالکیت معنوی کاربران و مشتریان و وبسایت
ماده (1) کاربران متقاضی ثبت دامنه برای ثبت دامنه در هندل خود میبایست قبل از ارسال سفارش نهایی تیکت ارسال کنند و درخواست پنل کنند در غیر اینصورت در پنل وبسایت و تحت مالکیت مشتری است و امکان تغییر پنل تا زمان انقضا نمیباشد
نکات: زمان اعمال قانون در کلیه موارد به تشخیص واحد مدیریت وبسایت میباشد
فصل دوم قوانین مربوط به ارتباط با وبسایت (تیک زدن ، تماس تلفنی ، …..)
قانون شماره 1 (ثبت نام)
• تمامی کاربران می بایست به هنگام ثبت نام در سایت، کلمات مناسبی به عنوان نام کاربری خود انتخاب نمایند. استفاده از نام های سیاسی نیز ممنوع می باشد.
• از ساخت بیش از یک شناسه کاربری در سایت جداً خودداری فرمایید
قانون شماره 2 (عنوان تیک ها ایمیل ها و متن آن ها )
• – کاربران می بایست به هنگام ارسال سوالات، مشکلات و پیغامهای خود از یک عنوان مناسب استفاده نمایند. این عنوان می بایست در رابطه با سوال، مشکل و یا پیغام ایشان بوده و نشان دهنده محتوای آن باشد. در غیر اینصورت در حالتی که کاربر جدید باشد به او اخطار داده خواهد شد. در صورت تکرار این عمل توسط کاربران – چه جدید و چه قدیمی – با وی برخورد خواهد شد.
اخطار ==> انتخاب عنوان بی ربط با موضوع بحث = برخورد با کاربر! <==اخطار
• – استفاده از کلمات و جملات رکیک و توهین آمیز در متن یا عنوان تیکت ها و ابزار های ارتباطی وبسایت اکیدآ ممنوع میباشد , در صورت مشاهده تیکت یا ایمیل حذف خواهد شد . ( در صورت تکرار یوزر فرد خاطی پاک خواهد شد )
• کلیه مطالبی که در تیکت ها مطرح می شوند می بایست به زبان فارسی نوشته شوند، مگر مطالبی که از یک منبع خارجی که به زبان دیگری است نقل قول شود. ارسال مطالب به زبان ساختگی Fingilish ( متونی که در آنها عبارات فارسی با کاراکترهای انگلیسی نوشته می شوند – برای مثال عبارت “سلام” به صورت “salam” نوشته می شود ) نیز اکیداً ممنوع می باشد.
• پیش از مطرح کردن سوال خود از سایت های جستجوی استفاده کرده و در صورتی که به جواب سوال خود نرسیدید، اقدام به ساخت تیکت جدید نمایید
• لطفاً در هنگام طرح سوالات خود آن ها را به صورت جداگانه مطرح فرمایید. بدین معنی که در صورتی که سوال های گوناگونی دارید، آنها را در چندین تیکت مطرح نمایید و از مطرح کردن تمامی سوالات در یک تیکت خودداری فرمایید.
• بی احترامی به مدیران سایت در هر صورتی و به هر دلیلی و در هر محیطی باعث و بسته شدن یوزر کاربری فرد خاطی خواهد شد .
.
پ.ن 1:
گارانتی عودت وجه هاست و نمایندگی هاست تنها در صورت قطعی هاست در بازه 7 روزه امکان پذیر میباشد و اپراتور های وبسایت موظف هستند در بازه 7 روزه به حل مشکل پرداخته در صورت عدم توان در حل مشکل گارانتی محسابه میشود.
فصل سوم قوانین مربوط به سرور مجازی و اختصاصی
قبل از خرید سرورهای مجازی و اختصاصی تمامی کاربران میبایست از قوانین دیتابیت مطلع باشند :
1- قبل از خرید از انتخاب سرور مورد نظر اطمینان حاصل فرمایید ، زیرا بدلیل هزینه کانفیگ و راه اندازی و هزینه های لایسنس و ای پی به هیچ عنوان امکان بازگشت وجه سرورهای مجازی و اختصاصی وجود نخواهد داشت .
2- کابرانی که سرورهای مجازی و اختصاصی تهیه میکنند میبایست از قبل نسبت به بک آپ گیری اطلاعات خود در هارد امن اقدام کنند – اگر اطلاعات شما مهم است برای بک آپ گیری سرور بک آپ یا هاست بک آپ تهیه کنید که ریسک حذف شدن اطلاعات شما وجود نداشته باشد , درصورت هک شدن ؛ سوختن هارد یا خرابی سرور دیتابیت هیچ گونه مسئولیتی در قبال حذف شدن اطلاعات شما نخواهد داشت .
3- تمامی کاربرانی که از دیتابیت نسبت به تهیه سرورهای مجازی و اختصاصی میکنند درصورتی که محتوای سرورهای ارائه شده خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد ، درصورت مشاهده و یا دستور از مقامات قضایی و یا پلیس فناوری اطلاعات و ارتباطات بدون اطلاع قبلی مسدود خواهند شد .
4- تمامی سرورهای ارائه شده شامل کانفیگ و پشتیبانی رایگان میباشند ؛ ما انجام کانفیگ های امنیتی و بهینه سازی سرورهای ارائه شده را جزو خدمات رایگان خود میدانیم .
5- تمامی سفارشات سرورهای مجازی و اختصاصی بین 1 الی 24 ساعت تحویل داده خواهند شد (وابسته به نوع کانفیگ و نوع سرور)جهت اطلاع از تحویل سفارش میتوانید قبل از خرید از واحدهای پشتیبانی در این مورد اطلاع حاصل فرمایید .
6- تمامی پلن های ارائه شده میتوانند شامل تخفیف باشند ، جهت اطلاع و یا دریافت تخفیف سرورها قبل از خرید میتوانید با پشتیبانی تماس حاصل فرمایید و نسبت به دریافت تخفیف اقدام نمایید .
7- اگر قبل از خرید نسبت سرور مورد نیاز خود اطلاع دقیق ندارید که چه نوع سروری مناسب کار شما میباشد قبل از خرید حتما از طریق تیکت پشتیبانی و یا شماره درج شده در سایت با واحد پشتیبانی تماس حاصل فرمایید .
8- اگر از کارایی سرور خود اطلاع دقیق ندارید که چگونه با سرور خود کار کنید میبایست از طریق اموزش های رایج در اینترنت و یا انجمن های اموزشی اقدام نمایید و در این زمینه درخواست اموزش به پشتیبانی ندهید .
9- تمامی سرورهای اختصاصی خریداری شده جهت تمدید حد اکثر تا 5 روز قبل از سررسید باید تمدید شوند , درصورت عدم تمدید سرور ارائه شده توسط دیتاسنتر قفل خواهد شد و با دریافت 10 درصد جریمه امکان باز شدن وجود خواهد داشت .
10- سرور مجازی های ویندوز در صورت انجام تخلفاتی مانند نت اسکن / دیداس و اتک دادن و اینگونه موارد , بلافاصله توسط دیتاسنتر شناسایی و مسدود خواهند شد و ابیوز ارسالی با فاکتور جریمه ارسال خواهد شد و فرد متخلف موظف به پرداخت هزینه جریمه میباشد و هیچگونه حقی در قبال سرویس مسدود شده نخواهد داشت .
11- کاربران سرور مجازی های ایران در صورت انجام تخلفاتی مثل لیچ کردن و یا اپلود بیش از حد تعیین شده توسط سرور موظف به پرداخت هزینه ترافیک خارج از محدوده 1 به 10 نامحدود تعیین شده میباشند .
12-کاربران سرورهای اختصاصی و مجازی لینوکس درصورت دستکاری و دست بردن در کانفیگ انجام شده , سرویس خریداری شده از گارانتی و پشتیبانی رایگان خارج خواهد شد و در صورت بروز مشکل فقط با دریافت هزینه سرویس مورد نظر پشتیبانی خواهد شد .
13- مشترکین سرویس های ایران توجه داشته باشند که در صورت بوجود آمدن مشکلات شبکه ای از سمت شبکه زیر ساخت و دیتاسنتر مربوطه , دیتابیت هیچگونه مسئولیتی نخواهد داشت , لذا سرویس های ایرانی گاها ممکن است دچار تداخلات شبکه ای شوند که برای سرویس های ایران امری عادی و طبیعی می باشد و در صورت وجود اینگونه موارد تیم پشتیبانی دیتابیت فقط وظیفه پیگیری و پشتیبانی جهت حل سریع مشکل را خواهد داشت.
14- خدمات لایسنس (اعم از سی پنل ، لایت اسپید ، دایرکت ادمین و سایر لایسنس ها) که در کنار سرور به مشتریان ارائه می شود، جزء محصول جداگانه به حساب می آید، فقط مخصوص مشتریان دیتابیت هست و در صورت لغو سرور، لایسنس های خریداری شده نیز حذف می شوند.
15- نصب و کانفیگ رایگان در کلیه پلن ها فقط یکبار می باشد و در صورت خراب شدن و بروز مشکلاتی که از سمت کاربر می باشد نصب و کانفیگ مجدد شامل هزینه پرداخت نصب و کانفیگ کامل می باشد.
16- نصب سیستم عامل در پلن های 1 تا 3 سرور مجازی فقط تا یکبار رایگان می باشد و از پلن های 4 به بالا تا 3 بار امکان نصب مجدد رایگان وجود خواهد داشت و در غیر اینصورت نصب سیستم عامل هر بار 10.000 تومان هزینه خواهد داشت.
17- تمامی سرورهای اختصاصی خریداری شده جهت تمدید حد اکثر تا 5 روز قبل از سررسید باید تمدید شوند, درصورت عدم تمدید سرور ارائه شده توسط دیتاسنتر قفل خواهد شد و با دریافت 10 درصد جریمه امکان باز شدن وجود خواهد داشت.
18- کلیه سرویس ها در صورت عدم پرداخت بلافاصله مسدود خواهند شد و وابسته به نوع سرور بین 24 الی 48 ساعت بعد از گذشت سررسید بدلیل عدم پرداخت از سوی مشترک, حذف خواهد شد, اطلاع رسانی از طریق پیامک و ارسال ایمیل از 7 روز قبل از سررسید انجام خواهد شد و در صورت مسدود سازی , تحت هیچ شرایطی به غیر از پرداخت صورتحساب و تمدید سرور امکان باز شدن سرویس مورد نظر وجود نخواهد داشت , و در صورت حذف شدن بدلیل عدم پرداخت دیتابیت هیچگونه مسئولیتی در قبال حذف شدن اطلاعات مشترکین نخواهد داشت , از ارسال تیکت درباره این موارد لطفا خودداری کنید و فقط طبق قوانین اقدام به پرداخت صورتحساب در سررسید مقرر نمایید تا دچار مشکل نشوید.
19- سرورهای اختصاصی و مجازی در صورت انجام تخلفاتی مانند نت اسکن , پورت اسکن , دیداس و اتک دادن , ارسال اسپم و اینگونه موارد , بلافاصله توسط دیتاسنتر شناسایی و مسدود خواهند شد و ابیوز ارسالی با فاکتور جریمه معادل 50.000 تومان ارسال خواهد شد و فرد متخلف موظف به پرداخت هزینه جریمه میباشد و هیچگونه حقی در قبال سرویس مسدود شده نخواهد داشت.
20- عدم رعایت کپی رایت ! , کلیه کاربران باید توجه داشته باشند در صورت عدم رعایت کپی رایت مانند کپی برداری از سایتهای خارجی و … از طریق دیتاسنتر پیگیری خواهد شد و سرویس توسط دیتاسنتر مسدود خواهد شد , در صورت عدم رعایت سرویس مورد نظر مسدود شده تحت هیچ شرایطی امکان بازشدن نخواهد داشت.
21- کاربران سرور مجازی های ایران در صورت انجام تخلفاتی مثل لیچ کردن و یا اپلود بیش از حد تعیین شده توسط سرور موظف به پرداخت هزینه ترافیک خارج از محدوده 1 به 10 نامحدود تعیین شده میباشند , ( ترافیک پایه کلیه سرور های مجازی ایران خارج از مصرف 1 به 10 فقط 50 گیگابایت می باشد و هر 100 گیگابایت ترافیک مازاد 45.000 تومان هزینه دارد )
22- کاربران سرورهای اختصاصی و مجازی لینوکس درصورت دستکاری و دست بردن در کانفیگ انجام شده , سرویس خریداری شده از گارانتی و پشتیبانی رایگان خارج خواهد شد و در صورت بروز مشکل فقط با دریافت هزینه سرویس مورد نظر پشتیبانی خواهد شد.
23- کاربران سرورهای اختصاصی از هر لوکیشنی سرور تهیه میکنند تأکید میشود حتما پورتهای ذکر شده بسته شوند در تمام وی پی اس ها ویندوز و لینوکس پورت های TCP/UDP خروجی را ببندید 110,25,2525,2526,7,136,135,143,445,465,3389,480,483,583,580,587,993 از 10000 تا 65000 در سیستم عامل های که نیاز به این پرت ها ندارند Linux,windows
24- باتوجه به مشکلات امنیتی که در سیستم عامل های ویندوز اخرین بوجود آمده , سیستم عامل های ویندوز سرور 2003 و ویندوز سرور 2008 در هیچ دیتاسنتری پشتیبانی نمیشود و قابل ارائه نمی باشند , با توجه به ممنوعیت استفاده از این نوع سیستم عامل ها سیستم عامل ویندوز 2012 جایگزین این سیستم عامل ها خواهد شد , سرعت , کیفیت و امکانات بالاتری در سیستم عامل ویندوز سرور 2012 نسبت به سایر ویندوز های قدیمی در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت.
25- هرگونه سوء استفاده از سیستم مالی سایت و مواردی مانند دور زدن صورتحساب های سرویس ها , منجر به پیگیری قانونی توسط وکیل رسمی شرکت خواهد شد , کاربرانی که هر اشتباه و یا تداخلی در صورتحساب ها و سیستم مالی مشاهده میکنند موظف به گزارش و عدم سوء استفاده هستند .
26- درصورت خرید سرویس های بلند مدت لطفا دقت داشته باشید که با بروز مشکلات سخت افزاری , شبکه ای و یا موارد فنی و نرم افزاری امکان لغو سرویس وجود نخواهد داشت و ارائه دهنده فقط وظیفه حل و بررسی مشکلات را خواهد داشت و مسئولیتی در قبال بروز مشکلاتی که بصورت طبیعی از شبکه و سخت افزار ممکن است بوجود بیاید نخواهد داشت .
27- در صورت عدم رعایت و مسدود شدن سرویس , سرویس مسدود شده تحت هیچ شرایطی باز نخواهد شد و کاربر متخلف هیچ حقی در قبال سرویس مسدود شده نخواهد داشت.
موافقت نامه / اتمام حجت
توجه : در صورت رعایت نکردن قوانین با کاربر خاطی برخورد خواهد شد و قوانین برای همه یکسان اجرا خواهد شد.
نکته : این قوانین کاملا جدی اجرا می شود و با افراد خاطی برخورد می شود.
با خواندن این قوانین شما مسئولیت رفتار و ارسالهای خود را در سایت به عهده خواهید گرفت. در صورتی که از قوانین مذکور حمایت نکنید با شما برخورد خواهد شد. اجرای این قوانین به خواست بسیاری از افراد و به خصوص به لحاظ راحتی تمامی کاربران ملزوم می باشد.
با امید به اینکه با به کارگیری قوانین سایت و دستورالعملهایی که در آینده به آنها اضافه خواهد شد بتوانیم رضایت شما کاربر گرامی را جلب کنیم. به امید ساعات خوش در هنگام مشاهده این سایت برای شما .
پنجشنبه, دسامبر 29, 2022